Bu Blogda Ara

21 Nis 2010

BULUŞMA...

Şiir, duyguların bir anlatımı değil midir?
Kendimizi anlatmanın bir başka yolu,ruhsal, düşünsel bir yolculuk...
Eski günlükleri karıştırırken, "Saklı Bahçe"ye küçük geziler yaparken
bir şeyi farkettim ; Yaşam felsefeme uygun deyişleri, özdeyişleri,şiirleri,okuduğum, benimsediğim kitaplarla ilgili görüşlerimi de uzun uzun yazmışım.
Blogda "herkes"in paylaşımına açık fikirlerimi orada sadece "kendim"le paylaşmışım...
Yıllar önceki beğenilerimin çok da değişmemesi sevindirdi beni:
Salt "geçmişe bağlılık" ya da "tutuculuk" değil, belki "tutarlılık"dı hoşuma giden...
Amatörce şiir denemeleri de yapmışım,beğenmeyip silmiş, yeniden yazmışım.
Ama hepsi günlüğümde kalmış...Şimdi yeniden uyandırıyorum onları...
(Yeni bloğumda"Bir blog öyküsü (3) yazımı yazarken kumandayı yanlış yönlendirince yazımın ikiye bölünerek yayınlanışına nasıl üzüldüğümü hatırladım birden.)
Zaman zaman "eski günlüğüm"le buluşturacağım "yeni blogum"u:
"Eski dostum"u unutmamak, "yeni dostum"u da gücendirmemek istiyorum...
İlk "buluşma" bugün... O günkü duyguların anlatımı...
Ne yazık, günümüz Türkiyesi"nde "Küçük Adamlar"ın sayısını hala azaltamadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder